27.8 C
Thessaloniki

ΠΟΙΟ SOCIAL ΚΑΝΑΛΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΟΥ

Ημερομηνία:

Σε μία εποχή όπου τα social media έχουν κυρίαρχο ρόλο στην καθημερινότητα όλων, η παρουσία μιας επιχείρησης στις ψηφιακές πλατφόρμες δεν είναι απλά μία επιλογή, αλλά μία απαραίτητη στρατηγική κίνηση. Ωστόσο, η κάθε πλατφόρμα έχει διαφορετική δυναμική και διαφορετικό κοινό στο οποίο απευθύνεται. Η σωστή επιλογή του social καναλιού εξαρτάται από τον κλάδο της επιχείρησης, το προϊόν ή την υπηρεσία, αλλά και τον τρόπο που θέλει να επικοινωνήσει η επιχείρηση με το κοινό της.

 Για τις επιχειρήσεις λιανεμπορίου, όπως για παράδειγμα στον κλάδο της μόδας, η παρουσία σε κανάλια που στηρίζονται στην εικόνα και τα βίντεο, όπως το Instagram και το Tik Tok είναι μονόδρομος. Οι νεότερες ηλικίες καταναλώνουν κυρίως οπτικό περιεχόμενο και επηρεάζονται από trends, stories και challenges. Μία εταιρεία ένδυσης, για παράδειγμα, μπορεί να λανσάρει τη νέα της συλλογή με ελκυστικές φωτογραφίες στο Instagram ενώ μπορεί να χρησιμοποιήσει και το Tik Tok ανεβάζοντας μικρά βίντεο styling που θα ενισχύσουν την αλληλεπίδραση και τη συμμετοχή του κοινού.

 Στον κλάδο του τουρισμού αλλά και της εστίασης, τα social media λειτουργούν ως μία “βιτρίνα εμπειριών”. Το Facebook παραμένει μία βασική επιλογή για στοχευμένες διαφημίσεις και διοργάνωση events, ενώ το Instagram αναδεικνύει προορισμούς, γεύσεις και στιγμές με εμπνευσμένο τρόπο που προσελκύει το κοινό. Η χρήση reels επιτρέπει στις επιχειρήσεις να μεταφέρουν την εμπειρία πιο άμεσα στο κοινό.

 Στον χώρο του B2B οι επιχειρήσεις βασίζονται σε εργαλεία όπως τα Google Ads, τα οποία οδηγούν σε φόρμες ενδιαφέροντος στην ιστοσελίδα της κάθε επιχείρησης, αλλά και σε διαφημίσεις στα εργαλεία της Meta, όπως είναι το Facebook και το Instagram, τα οποία δίνουν τη δυνατότητα να συμπληρώσει ο εκάστοτε χρήστης απευθείας μία φόρμα χωρίς να χρειαστεί να φύγει από την πλατφόρμα. Με αυτό τον τρόπο, μία συμβουλευτική εταιρεία για παράδειγμα μπορεί εύκολα να συγκεντρώσει στοιχεία από υποψήφιους πελάτες και να ενισχύσει το πελατολόγιό της.

 Τέλος, για τις μικρότερες, τοπικές επιχειρήσεις, όπως κομμωτήρια, γυμναστήρια, το Facebook και το Instagram αποτελούν τους πιο αξιόπιστους συμμάχους. Μέσω του Facebook μία επιχείρηση μπορεί να δημιουργεί events και να τα επικοινωνεί με το κοινό στο οποίο απευθύνεται, να συγκεντρώνει κριτικές και να στοχεύει τοπικά με διαφημίσεις, ενώ το Instagram δίνει την ευκαιρία στις επιχειρήσεις να προβάλλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, μέσα από φωτογραφίες, reels ή ακόμα και συνεργασίες με μικρο-influencers της περιοχής.

 Κλείνοντας, συμπεραίνουμε πως η επιλογή του κατάλληλου social media καναλιού, εξαρτάται από τον κλάδο της επιχείρησης, το κοινό στο οποίο στοχεύει η επιχείρηση, και το είδος του περιεχομένου που θέλει και μπορεί να παράγει μία επιχείρηση. Καθώς όλες οι πλατφόρμες δεν ανταποκρίνονται εξίσου στις ανάγκες όλων των επιχειρήσεων, η επιτυχία βασίζεται στη σωστή επιλογή αλλά και στη συνέπεια στη χρήση τους, με στόχο να παραμένει η δημιουργία μιας ισχυρής πραγματικής σχέσης με το κοινό.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

κοινοποιήστε την ανάρτηση

Εγγραφείτε

spot_imgspot_img

Δημοφιλή

Περισσότερα σαν αυτό
Related