Το να βλέπεις τους δύο οδηγούς της Ferrari, Λεκλέρ και Χάμιλτον να βρίσκονται στην 5η και 6η θέση του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1, με τον Λεκλέρ 133 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Πιάστρι και τον Χάμιλτον 175 βαθμούς μακριά, όντας και οι δύο εκτός διεκδίκησης του τίτλου, αν μη τι άλλο είναι αποκαρδιωτικό.
Ούτε μπορεί να χαρακτηριστεί παρήγορο το γεγονός ότι η Ferrari είναι δεύτερη στη βαθμολογία των κατασκευαστών, όντας 299 (!) βαθμούς πίσω από την πρωτοπόρο McLaren και μόλις 24 βαθμούς μπροστά από τη Mercedes.
Κι όλα αυτά καθώς έχουμε συμπληρώσει τους 14 από τους 24 αγώνες της χρονιάς.
Στην Ουγγαρία, οι τιφόζι που πήγαν στην πίστα του Ουγγαρόρινγκ δεν ήθελαν να πιστέψουν αυτό που έβλεπαν. Χαρούμενοι το Σάββατο από την pole position του Λεκλέρ – την πρώτη φετινή- αλλά την Κυριακή έφυγαν με μαύρο δάκρυ καθώς ο Μονεγάσκος έμεινε εκτός βάθρου. Και σαν να μην έφτανε αυτό, η μεταγραφή των περίπου 50 εκατομμυρίων ευρώ το χρόνο στη Ferrari, ο Λιούις Χάμιλτον, ολοκλήρωσε τον αγώνα 12ος, από την ίδια θέση που ξεκίνησε τον αγώνα.
Βέβαια, για να λέμε τα πράγματα ως έχουν, η Ferrari μπορεί να μην έχει κερδίσει στους αγώνες σχεδόν τίποτα από την παρουσία του Χάμιλτον (μόνο μια νίκη στο Sprint της Κίνας), εντούτοις έβγαλε πολλαπλάσια τη μεταγραφή του, ανεβάζοντας τη χρηματιστηριακή της αξία και πουλώντας προϊόντα με το όνομα Χάμιλτον. Μια καθαρά έξυπνη κίνηση μάρκετινγκ, αλλά στο τέλος ο κόσμος θέλει επιτυχίες.
Για να γυρίσω στο χθεσινό Grand Prix, ο Λεκλέρ που οδηγούσε τον αγώνα σε 28 από τους πρώτους 39 γύρους, έχοντας χάσει μια θέση από τον Νόρις που κέρδισε με τη McLaren ακολουθώντας διαφορετική στρατηγική μόνο με ένα πιτ στοπ, είδε στον 40ό γύρο να τον περνά ο Πιάστρι και τότε σαν να τον χτύπησε ρεύμα. Και έπειτα τον πέρασε ο Ράσελ.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Στην ενδοεπικοινωνία με την ομάδα είπε στους μηχανικούς του ότι το μονοθέσιο έχει προβλήματα και ότι έπρεπε να τον είχαν ακούσει και να βρει τρόπο να τα διαχειριστεί. Μετά τον αγώνα, ανασκεύασε κάπως όσα είπε, λέγοντας ότι απλά ένιωσε από τον 40ό γύρο, ότι το μονοθέσιο είχε πρόβλημα στο σασί, ότι δεν έφταιγαν οι μηχανικοί και δεν μπορούσε να οδηγηθεί.
Ήταν πολύ απογοητευμένος, καθώς σε μια πίστα που δεν συμπαθεί καθόλου, ξεκινώντας πρώτος -κάτι που δεν περίμενε- ήλπιζε ότι τουλάχιστον θα ανέβει στο βάθρο. Όμως, έμεινε περίπου 43 δευτερόλεπτα πίσω από τον Νόρις, βάζοντας μέσα και τα 5 δευτ. ποινή που πήρε, επειδή στο φρενάρισμα έστριψε το τιμόνι για να κλείσει τον Ράσελ.
Αυτό που είναι ακόμα πιο απογοητευτικό, είναι ότι ήδη η Formula 1 βρίσκεται σε διακοπές και το επόμενο Grand Prix είναι στις 31 Αυγούστου, στην Ολλανδία, με τον Λεκλέρ να μην πιστεύει ότι η ομάδα μπορεί να κερδίσει στη συνέχεια.
Η τραγική φιγούρα του Χάμιλτον
Δεν μπορεί να αμφισβητηθεί εύκολα ένας 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, διότι κέρδιζε αγώνες ακόμα και αν δεν είχε το καλύτερο ή το πιο γρήγορο μονοθέσιο.
Όμως, όταν το Σάββατο, ο Χάμιλτον με τη 12η θέση στα δοκιμαστικά, λέει στην ομάδα του να τον αντικαταστήσει (!), τότε η ψυχολογία του 40χρονου βρίσκεται στο ναδίρ.
Μπουχτισμένος από νίκες και με εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στους λογαριασμούς του, τρέχοντας από παιδάκι στα καρτ, έχει πάνω από 30 χρόνια στους αγώνες και ίσως να τον έχει κουράσει. Θα μου πείτε γιατί τρέχει ακόμα; Ίσως όχι για τα χρήματα, διότι κάνει πάρα πολλές δωρεές, αλλά για το ψώνιο και το πρεστίζ που προσφέρει το σπορ.
Μη ξεχνάμε ότι χρηματοδότησε και την ταινία με τον Μπραντ Πιτ για τη Formula 1.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ο Χάμιλτον όταν απογοητεύεται ξεσπά απέναντι στον εαυτό του. Έδωσε λεπτομερή αναφορά στην ομάδα για να κάνει βελτιώσεις στο μονοθέσιο ενόψει Ουγγαρίας και αντί να πάρει ένα καλύτερο αποτέλεσμα πήρε χειρότερο.
Δεν είναι άνθρωπος που τα παρατάει εύκολα. Θα κάνει διακοπές και ίσως έρθει στην Ελλάδα και να πάει στη Μύκονο μαζεύοντας σκουπίδια από τις παραλίες και να ανεβάζει τα βίντεο στα social media, εκθέτοντας -και καλά κάνει- την ανεπάρκεια της τοπικής αυτοδιοίκησης σε αυτόν τον τομέα.
Θα ξεκουραστεί, θα σκεφτεί και θα ετοιμαστεί.
Θέλουμε έναν καλύτερο Χάμιλτον, έναν καλύτερο Λεκλέρ, έναν καλύτερο Ράσελ, Αλόνσο αλλά και τους νεότερους. Να βλέπουμε μάχη στην πίστα και να μην γνωρίζουμε από πριν το αποτέλεσμα.
To άρθρο Formula 1: Τα σκυμμένα κεφάλια στη Ferrari από το πατατράκ στην Ουγγαρία δημοσιεύτηκε στο NewsIT .