Κυκλοφόρησε το 1987 για να γιορτάσει την 40ή επέτειο της Ferrari, η F40 ήταν το τελευταίο μοντέλο που ενέκρινε προσωπικά ο Enzo Ferrari.
Στην καρδιά του βρίσκεται ένας κινητήρας V-8 2,9 λίτρων με διπλό τούρμπο που αποδίδει 471 ίππους, τυλιγμένος σε ένα κέλυφος από Kevlar, ανθρακονήματα και σύνθετα υλικά Nomex. Δεν υπήρχε πολυτέλεια. Ούτε στερεοφωνικό. Ούτε μοκέτες. Ούτε καν εσωτερικές χειρολαβές στις πόρτες – μόνο ένα κορδόνι έλξης. Ζύγιζε λίγο πάνω από 2.400 λίβρες και έφτασε τα 60 μίλια/ώρα σε περίπου τέσσερα δευτερόλεπτα.
Hταν η ταχύτερη, πιο ισχυρή και πιο ακριβή Ferrari που κατασκευάστηκε ποτέ. Μακριά, χαμηλή, φαρδιά και εξαιρετικά λειτουργική, η F40 μοιάζει σαν να σχεδιάστηκε σε ένα πυρετώδες όνειρο.
Η συγκεκριμένη που έχει το μοναδικό αυτό χρώμα θα βγει στο σφυρί από τον οίκο δημοπρασιών RM Sotheby’s στο Monterey των ΗΠΑ, στις 15-16 Αυγούστου, με την εκτιμώμενη τιμή πώλησης να κυμαίνεται από 2.500.000 έως 2.800.000 δολάρια.
Η οδήγηση μιας F40 είναι μια σωματική, ακόμη και πρωτόγονη, εμπειρία. Καθεμία από τις 1.315 Ferrari F40 που κατασκευάστηκαν παραμένει ένα μηχανικό αριστούργημα α. Ωστόσο, καθεμία από αυτές τις 1.315 βγήκε από το εργοστάσιο φινιρισμένη σε ένα μόνο χρώμα, το Rosso Corsa, με το παράδειγμα που παρουσιάζεται εδώ, με πλαίσιο 94647, να μην διαφέρει – αρχικά.
ΠΛΑΙΣΙΟ 94647: ΤΟ «ΚΑΛΥΤΕΡΟ F40»
Ολοκληρώθηκε στις 29 Ιουλίου 1992 με το χαρακτηριστικό Rosso Corsa της F40 αντί για την Stoffa Vigogna, με το πλαίσιο 94647 να προορίζεται για την ιταλική αγορά και διανέμεται μέσω της Motor SpA στη Μόντενα. Πωλήθηκε λίγες μέρες μετά την ολοκλήρωσή του στον πρώτο ιδιοκτήτη του, τον εκκεντρικό ιμπρεσάριο της νυχτερινής ζωής της Μπολόνια, Paolo Pazzaglia, ο οποίος πρόσθεσε πάνω από 5.000 ζωηρά χιλιόμετρα (~3.106 μίλια) πριν το αποχωριστεί στα μέσα του 1993. Το αυτοκίνητο παρέμεινε στην Μπολόνια με τεκμηριωμένη φροντίδα μέχρι την εξαγωγή του στην Αγγλία στις αρχές του 1998.