11.4 C
Thessaloniki

Στα σκαριά call center για τους οφειλέτες των ασφαλιστικών ταμείων

Ημερομηνία:

Ένα πρότυπο call center, δηλαδή τηλεφωνικό κέντρο ειδοποιήσεων εξετάζει να συγκροτήσει το υπουργείο Εργασίας για τους οφειλέτες του ΕΦΚΑ.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του newsit.gr, εκείνο το οποίο εξετάζει το υπ. Εργασίας σε συνεργασία με τον ΕΦΚΑ είναι η διαμόρφωση μιας ειδικής ομάδας η οποία θα αναλάβει την υπενθύμιση των υποχρεώσεων τις οποίες αναλαμβάνουν οφειλέτες μπαίνοντας σε μία ρύθμιση οφειλών.

Η συγκρότηση αυτής της ομάδας θα γίνει με την τεχνική βοήθεια ιδιωτικών εταιρειών που έχουν εξειδικευτεί σε τέτοιους είδους ειδοποιήσεις (όπως πχ έγινε με την υπηρεσία της τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων κλπ. δηλαδή του 1555).

Πίσω από αυτήν την σχεδιαζόμενη παρέμβαση είναι η εκτίμηση η οποία έχει διαμορφωθεί στο Υπ. Εργασίας ότι πολλές ρυθμίσεις χάνονται από αμέλεια και όχι λόγω οικονομικής αδυναμίας.

To άρθρο Στα σκαριά call center για τους οφειλέτες των ασφαλιστικών ταμείων δημοσιεύτηκε στο NewsIT .

Πηγή: newsit.gr

κοινοποιήστε την ανάρτηση

Εγγραφείτε

spot_imgspot_img

Δημοφιλή

Περισσότερα σαν αυτό
Related

Αλυσιδωτές επιπτώσεις στην αγορά από τα αγροτικά μπλόκα – Έως 45 εκατ. ευρώ ημερησίως το κόστος

Σημαντικές επιπτώσεις στην οικονομία προκαλούν οι αγροτικές κινητοποιήσεις που...

Ευλογιά των αιγοπροβάτων: Καμία χαλάρωση ενόψει εορτών – Αυστηρή τήρηση μέτρων και εντατικοί έλεγχοι

Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων παρουσίασε σήμερα, σε...

Μητσοτάκης σε Πρόεδρο της Μολδαβίας: Ο κάθετος διάδρομος αλλάζει τον γεωπολιτικό και ενεργειακό χάρτη

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης υποδέχθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου την...