Η νέα εορταστική καμπάνια του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης είναι πλέον στον «αέρα» των πανελλαδικών και τοπικών τηλεοπτικών σταθμών, και στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα στήριξης προς τις τοπικές αγορές.
Πρωταγωνιστής στο τηλεοπτικό σποτ ο αγαπημένος Θεσσαλονικιός Γιάννης Σερβετάς. Η συμμετοχή του, όπως τονίζει σε ανακοίνωσή του το Ε.Ε.Θ, έγινε αφιλοκερδώς και με απόλυτη εθελοντική διάθεση.
Μέσα από το σποτ προβάλλεται η ιδέα ότι ψωνίζοντας από τη γειτονιά δεν αγοράζει κανείς απλώς ένα προϊόν, αλλά προσφέρει ζεστασιά και στηρίζει τους δικούς του ανθρώπους.
Το Επιμελητήριο, με αφορμή και τη συμπλήρωση των 100 χρόνων του, δηλώνει παρών παντού, και καλεί «να αλλάξουμε καταναλωτική κουλτούρα και να προτιμήσουμε την ποιότητα και την προσωπική σχέση που προσφέρει η τοπική αγορά. Με αυτή την κίνηση, το ΕΕΘ δεν προβάλλει απλώς μια καμπάνια, αλλά αναδεικνύει την αγορά ως την καρδιά της κοινωνίας μας, υπενθυμίζοντας πως όταν στηρίζουμε τον επαγγελματία της περιοχής μας, στην πραγματικότητα προστατεύουμε το ίδιο μας το σπίτι».
www.ertnews.gr

