18.8 C
Thessaloniki

Θεσσαλονίκη: Περισσότερους από 20.000 επισκέπτες από 47 χώρες υποδέχθηκαν οι Philoxenia-Hotelia και Food & Drinks by Detrop

Ημερομηνία:

Περισσότεροι από 20.000 επισκέπτες από 47 χώρες πέρασαν το κατώφλι των PhiloxeniaHotelia και Food & Drinks by Detrop (14-16/11) στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, ενώ στο πλαίσιο των διοργανώσεων, που συγκέντρωσαν 550 εκθέτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, πραγματοποιήθηκαν πάνω από 4.350 επιχειρηματικά προγραμματισμένα ραντεβού, θέτοντας τις βάσεις για μελλοντικές συνεργασίες. Αυτό επισημαίνει, σε σημερινή της ανακοίνωση, η διοργανώτρια ΔΕΘ-Helexpo, σημειώνοντας ότι επί ένα τριήμερο παρουσιάστηκαν προορισμοί εντός και εκτός συνόρων, επιχειρήσεις φιλοξενίας, εταιρείες καφεστίασης και γαστρονομικοί θησαυροί της χώρας μας.

Η φετινή διπλή διοργάνωση, που σηματοδότησε η συμπλήρωση των 40 ετών της Philoxenia, ανέδειξε ένα πανόραμα προορισμών και τουριστικών επιχειρήσεων, υποδεχόμενη 300 εκθέτες από την Ελλάδα και 21 χώρες του εξωτερικού, μεταξύ των οποίων η Αρμενία, η Αίγυπτος, η Βοσνία, η Γεωργία, η Ιορδανία, η Ινδονησία, η Τουρκία και η Πορτογαλία. Την τιμητική της είχε η Σερβία, με συμμετοχές από αρκετές περιοχές της, με τη ΔΕΘ-HELEXPO, μάλιστα, να υπογράφει μνημόνιο συνεργασίας με την Περιφερειακή Γραμματεία Οικονομίας και Τουρισμού της Βοϊβοντίνα και τον Εκθεσιακό Οργανισμό του Νόβι Σαντ, ενώ μνημόνιο συνεργασίας υπεγράφη και με την τουρκική «Izmir Fair Services, Culture & Art Affairs Trade Inc.» (IZFAS).

Στο επίκεντρο της 40ης Philoxenia βρέθηκε ένα ενισχυμένο επιχειρηματικό B2B πρόγραμμα με δύο άξονες:τo B2B Corporate Networking, μια νέα προσθήκη, όπου 25 εταιρείες είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν με εκθέτες, ξενοδοχεία και τουριστικά γραφεία που παρουσίασαν τις τουριστικές τους υπηρεσίες και το Hosted Buyers Program με 110 προσκεκλημένους επαγγελματίες του τουρισμού από 36 χώρες. Μάλιστα, με χορηγό γαστρονομίας την Περιφερειακή Ένωση Δήμων Πελοποννήσου γεύτηκαν τοπικά προϊόντα, ενώ ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης χορήγησε το city tour και το Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού του ΔΙΠΑΕ υποστήριξε με εθελοντές.

Μέσω των προαναφερόμενων προγραμμάτων, πραγματοποιήθηκαν σύμφωνα με την ΔΕΘ-Helexpo περισσότερα από 3.700 προγραμματισμένα B2B ραντεβού, ενώ η έκθεση υποδέχθηκε και δύο επιχειρηματικές αποστολές με περίπου 100 άτομα από τη Βόρεια Μακεδονία και τη Βουλγαρία, καθώς και μια πολυμελή αποστολή από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Διευθυντών Ξενοδοχείων.

Στο μεταξύ, στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων για τα 40 χρόνια της Philoxenia πραγματοποιήθηκε, υπό την οργανωτική ευθύνη της ΔΕΘ-HELEXPO και του ΕΟΤ, έκθεση τουριστικής αφίσας με υλικό από το 1985 έως σήμερα, ενώ σε συνεργασία με την κοινότητα Greek Instagramers Events διοργανώθηκε φωτογραφικός διαγωνισμός «40 Years of Philoxenia», τα νικητήρια έργα του οποίου παρουσιάστηκαν στο περίπτερο 13. Στην ανακοίνωση υπενθυμίζεται ότι τα εγκαίνια της Philoxenia συνοδεύτηκαν από δεξίωση του ΕΟΤ για τις τέσσερις δεκαετίες της έκθεσης στον χώρο του τουρισμού.

Μεταξύ της πληθώρας των παράλληλων εκδηλώσεων, ξεχώρισε το συνέδριο «Philoxenia in a Digital Era: Beyond 4.0», Καινοτομία, Φιλοξενία, Προορισμοί στην Ψηφιακή Εποχή, που φώτισε τις εξελίξεις στο νέο αυτό τουριστικό κεφάλαιο, υπογραμμίζοντας πως ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι μονόδρομος σε μια εποχή ταχύτατων εξελίξεων, κατά την οποία η τουριστική εμπειρία έχει αλλάξει ριζικά.

Επίσης, καθώς η έκθεση αποτελεί μια πλατφόρμα για την άμεση σύνδεση του προσωπικού με την αγορά εργασίας, φιλοξενήθηκε στο συνεδριακό κέντρο «Ι. Βελλίδης» η παράλληλη δράση Job Festival από τη Skywalker.

Πόλος έλξης των επαγγελματιών αποτέλεσε και η έκθεση Food & Drinks by Detrop, η οποία συγκέντρωσε 250 εκθέτες, με δυναμική συμμετοχή των Περιφερειών Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας, Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου, Θεσσαλίας και Βορείου Αιγαίου, αλλά και brands από χώρες όπως η Αιθιοπία, η Αυστραλία, η Βουλγαρία, η Γερμανία, η Ιταλία, η Κίνα και η Νότια Αφρική.

Το All about Café, σύμφωνα με τη ΔΕΘ-Helexpo, φέτος έσπασε κάθε ρεκόρ με την παρουσία πάνω από 60 μεγάλων brands του κλάδου, πρωταγωνίστησε. Τις εντυπώσεις μάλιστα έκλεψε το Coffee Village, sponsored by Eurogat, όπου οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν καινοτόμες εκδηλώσεις, σεμινάρια και workshops. Μεγάλο ενδιαφέρον είχαν επίσης τα θεματικά αφιερώματα Drinks & Wine by Oenos, Golden Olive, Dairy, Herbs & Honey, Global & Local που ανέδειξαν τοπικές γεύσεις και προϊόντα. Μεταξύ των highlights ήταν το Food Stage της Μακεδονικής Κουζίνας, όπου η Ένωση Επαγγελματιών Μαγειρικής Ελλάδας μαγείρευε ζωντανά, το Olive Oil Bar της Δυτικής Ελλάδας και το Pairing Bar, όπου συνδυάζονταν προϊόντα των εκθετών.

Την ίδια στιγμή μεγάλες ξένες αλυσίδες super market, σημαντικοί εισαγωγείς από ευρωπαϊκές χώρες, τη Μέση Ανατολή, τη Νότια Αμερική και τα Βαλκάνια, προσκεκλημένοι αγοραστές και εμπορικοί επισκέπτες από Βαλκάνια, Ηνωμένο Βασίλειο, Ελβετία, Ολλανδία, Τσεχία, Ουγγαρία, Γερμανία, Πολωνία, Λουξεμβούργο, Κύπρο, Σαουδική Αραβία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ιορδανία και Βραζιλία, αλλά και Έλληνες αγοραστές από μεγάλα εγχώρια super market και τον κλάδο της εστίασης βρέθηκαν στη FOOD & DRINKS by Detrop και πραγματοποίησαν περισσότερα από 650 B2B ραντεβού, σε συνεργασία με τον ΣΒΕ (Σύνδεσμο Βιομηχανιών Ελλάδος), μέλος του δικτύου Enterprise Europe Network – Hellas (ΕΕΝ).

Στο πλαίσιο της έκθεσης πραγματοποιήθηκε, για τρίτη συνεχή χρονιά, η τελετή απονομής των Food Experts’ Awards (FEA) 2025, που διοργανώθηκαν από το Cibum.gr. Η εκδήλωση, αφιερωμένη στην καινοτομία, την υπευθυνότητα και την αριστεία, αποτέλεσε σημείο αναφοράς για τη βιομηχανία τροφίμων και ποτών, συγκεντρώνοντας εταιρείες, επιστήμονες, επαγγελματίες και φορείς από όλη τη χώρα.

www.ertnews.gr

Πηγή: ertnews.gr

κοινοποιήστε την ανάρτηση

Εγγραφείτε

spot_imgspot_img

Δημοφιλή

Περισσότερα σαν αυτό
Related

Πέθανε ο επιχειρηματίας Πάνος Μαρινόπουλος

Την τελευταία του πνοή, σε ηλικία 74 ετών, άφησε...

Στην ψηφιακή εποχή εισέρχεται ο δήμος Βέλου Βόχας Κορινθίας

Ανακοίνωσε, την ένταξη πράξης που έχει να κάνει με...

Ενημερωτική εκδήλωση από την Αντικαρκινική Ροδόπης για τον καρκίνο του πνεύμονα

“Ο καρκίνος του πνεύμονα | Πρόληψη, διάγνωση, θεραπεία”, είναι...

Η Αρίνα Σαμπαλένκα ζει τον έρωτά της με τον Γιώργο Φραγκούλη στις Μαλδίβες

Η Αρίνα Σαμπαλένκα βρίσκεται στις Μαλδίβες με τον Ελληνοαυστραλό σύντροφό...