Κυβερνοεπίθεση σε πάροχο υπηρεσιών υπεύθυνο για τα συστήματα check-in και επιβίβασης προκάλεσε σοβαρά προβλήματα σε αρκετά μεγάλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, συμπεριλαμβανομένων του Χίθροου στο Λονδίνο, των Βρυξελλών και του Βερολίνου, οδηγώντας σε καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων, σύμφωνα με ανακοινώσεις των διαχειριστών.
Η επίθεση αχρήστευσε τα αυτοματοποιημένα συστήματα, με αποτέλεσμα οι διαδικασίες check-in και επιβίβασης να πραγματοποιούνται μόνο χειροκίνητα, ανακοίνωσε το Αεροδρόμιο Βρυξελλών. Στις 7:00 το πρωί, εννέα πτήσεις είχαν ήδη ακυρωθεί και για δεκαπέντε ανακοινώθηκε καθυστέρηση για τουλάχιστον μία ώρα. «Ο πάροχος υπηρεσιών εργάζεται ενεργά για την εξεύρεση λύσης και προσπαθεί να επιλύσει το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό», δήλωσε η εκπρόσωπος του αεροδρομίου Ιχσάνε Τσιούα Λέχλι.
Το Χίθροου προειδοποίησε επίσης για καθυστερήσεις που σχετίζονται με «τεχνικό πρόβλημα» σε τρίτο πάροχο, κατονομάζοντας την εταιρεία Collins Aerospace.
Collins Aerospace, which provides check-in and boarding systems for several airlines across multiple airports globally, is experiencing a technical issue that may cause delays for departing passengers.
While the provider works to resolve the problem quickly, we advise… pic.twitter.com/f68e9CbIlu
— Heathrow Airport (@HeathrowAirport) September 20, 2025
«Αυτό έχει σημαντική επίδραση στο πρόγραμμα πτήσεων και δυστυχώς θα προκαλέσει καθυστερήσεις και ακυρώσεις», αναφέρεται σε δήλωση που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα του αεροδρομίου. «Ο πάροχος υπηρεσιών εργάζεται ενεργά για την επίλυση του προβλήματος το συντομότερο δυνατόν»
Collins Aerospace, which provides check-in and boarding systems for several airlines across multiple airports globally, is experiencing a technical issue that may cause delays for departing passengers.
While the provider works to resolve the problem quickly, we advise… pic.twitter.com/f68e9CbIlu
— Heathrow Airport (@HeathrowAirport) September 20, 2025
«Λόγω τεχνικού προβλήματος σε πάροχο συστήματος που λειτουργεί σε όλη την Ευρώπη, παρατηρούνται μεγαλύτεροι χρόνοι αναμονής στο check-in. Εργαζόμαστε για μια άμεση λύση», ανέφερε το αεροδρόμιο του Βερολίνου σε σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του.
www.ertnews.gr