Δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις που βλέπουν τη διαφήμιση ως μία περιττή δαπάνη την οποία προσπαθούν να αποφύγουν. Ωστόσο, στην πραγματικότητα, η απουσία επένδυσης στη διαφήμιση μπορεί να προκαλέσει πολύ μεγαλύτερη ζημιά στην επιχείρηση από όση νομίζουν.
Οι διαφημίσεις λειτουργούν ως ένα ισχυρό μέσο προβολής, με αποτέλεσμα οι πελάτες να βρίσκουν την επιχείρηση πιο εύκολα. Χωρίς αυτές, η επιχείρηση χάνει ορατότητα, επιτρέποντας στους ανταγωνιστές να εμφανίζονται πρώτοι στις αναζητήσεις του κοινού. Είναι συχνό φαινόμενο οι πελάτες να προτιμούν τον ανταγωνιστή που εμφανίζεται μπροστά τους τη στιγμή που χρειάζονται ένα προϊόν ή μία υπηρεσία. Αυτό οδηγεί την επιχείρηση σε απώλεια πωλήσεων και εσόδων, καθώς κάθε μέρα χωρίς προβολή ισοδυναμεί με χαμένες ευκαιρίες.
Το κόστος που δημιουργεί η απουσία διαφημίσεων για τις επιχειρήσεις δεν περιορίζεται μόνο στο παρόν. Συσσωρεύεται με τον χρόνο, καθώς όσο οι ανταγωνιστές επενδύουν στις διαφημίσεις τους, παράλληλα χτίζουν αναγνωρισιμότητα και καλλιεργούν σχέσεις εμπιστοσύνης με το κοινό. Αυτό σημαίνει ότι δημιουργείται ένα μεγάλο κενό, το οποίο είναι πολύ δύσκολο να καλυφθεί. Για να μπορέσει μία επιχείρηση να καλύψει το χαμένο έδαφος θα χρειαστεί πολύ μεγαλύτερο budget και περισσότερη προσπάθεια.
Συνεπώς, η διαφήμιση δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως μία περιττή δαπάνη. Είναι μία επένδυση που μπορεί να αποφέρει ουσιαστικά αποτελέσματα και σημαντικά κέρδη, αρκεί να χρησιμοποιηθεί σωστά και στρατηγικά. Οι επιχειρήσεις που επενδύουν σήμερα, θα είναι και εκείνες που θα βρίσκονται ένα βήμα μπροστά αύριο.