24.4 C
Thessaloniki

3 ΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟ MARKETING ΤΟ 2026

Ημερομηνία:

Το marketing αλλάζει συνεχώς και όλα όσα γνωρίζουμε και θεωρούμε τώρα δεδομένα, σε λίγα χρόνια θα είναι ξεπερασμένα. Η φετινή χρονιά μπορούμε να πούμε ότι έδωσε το έναυσμα για την αλλαγή στο marketing, το οποίο κινήθηκε γύρω από 3 βασικούς άξονες. Είδαμε την περαιτέρω αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης, την ανάπτυξη του video content αλλά και τη στροφή προς ένα πιο προσωποποιημένο και διαδραστικό περιεχόμενο. Το 2026, αναμένεται να είναι μία χρονιά σταθμός για την ανάπτυξη του marketing, καθώς θα φέρει σημαντικές αλλαγές που πρέπει κάθε επιχείρηση να γνωρίζει. Πάμε να δούμε τις 3 κυριότερες αλλαγές που έρχονται να ταράξουν τον κόσμο του marketing.

1. Αύξηση της χρήσης τεχνητής νοημοσύνης

 Ήδη βλέπουμε όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη, τόσο στη δημιουργία του περιεχομένου τους, με πολλά κείμενα, εικόνες και βίντεο να είναι προϊόν AI, όσο και στον σχεδιασμό των διαφημίσεών τους. Από το 2026 η τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στις διαφημιστικές καμπάνιες όλων των εταιρειών, καθώς η παραγωγή είναι γρηγορότερη, το κόστος μικρότερο και οι διαφημίσεις προσαρμόζονται ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά.

2. Αυτοματοποίηση των διαφημίσεων

 Οι μεγάλες πλατφόρμες όπως η Google και η Meta, οδηγούνται σταδιακά σε μία πλήρη αυτοματοποίηση. Σύντομα, οι διαφημίσεις θα τρέχουν από μόνες τους, από τη στόχευση μέχρι τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων. Έτσι, οι επιχειρήσεις θα αφιερώνουν λιγότερο χρόνο στη διαχείριση και περισσότερο χρόνο στη στρατηγική.

3. Νέοι τρόποι αναζήτησης

 Οι καταναλωτές πλέον δεν ψάχνουν μόνο με λέξεις. Στην προσπάθειά τους να βρουν προϊόντα, χρησιμοποιούν φωνητικές εντολές και εικόνες. Κι αν αυτές οι πρακτικές τώρα μοιάζουν ασυνήθιστες, το 2026 θα αποτελούν τις βασικές μορφές αναζήτησης στην καθημερινότητά όλων. Για αυτό και οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαρμοστούν, ώστε να κερδίζουν θέσεις στις αναζητήσεις των πελατών.

 Το 2026, το marketing αναμένεται να γίνει πιο έξυπνο, πιο γρήγορο και πιο προσωποποιημένο. Όσες επιχειρήσεις προσαρμοστούν με βάση τις αλλαγές που πρόκειται να φέρει η χρονιά, αναμένεται να έχουν και ένα σημαντικό πλεονέκτημα ώστε να κερδίσουν το ενδιαφέρον και την εμπιστοσύνη του κοινού τους.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

κοινοποιήστε την ανάρτηση

Εγγραφείτε

spot_imgspot_img

Δημοφιλή

Περισσότερα σαν αυτό
Related

Το Βέλγιο θα αναγνωρίσει το Παλαιστινιακό κράτος στον ΟΗΕ – Επιβολή κυρώσεων στο Ισραήλ

Το Βέλγιο θα αναγνωρίσει επίσημα το Παλαιστινιακό κράτος στη...

Διεθνής Αμνηστία: Τουλάχιστον 46 εκτελέσεις Δρούζων από την κυβέρνηση της Συρίας

Η μη κυβερνητική οργάνωση Διεθνής Αμνηστία κατηγορεί με έκθεσή...

Ο Πρόεδρος της Νότιας Κορέας στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ – Θα προεδρεύσει στο Συμβούλιο Ασφαλείας

Ο Πρόεδρος της Νότιας Κορέας, Λι Τζε-Μιούνγκ, θα συμμετάσχει...