Εκπλήσσει η Kia Europe με τον τρόπο που επιχειρεί να δώσει εικόνα σε επιβάτες αυτοκινήτων με προβλήματα όρασης, από τις περιοχές που περνούν.
Και είναι αλήθεια ότι συνάνθρωποί μας με είναι τυφλοί, αναζητούν ερεθίσματα ώστε να οπτικοποιήσουν στη μνήμη τους τέτοιες εικόνες.
Έρευνες δείχνουν ότι η μουσική ενεργοποιεί τον οπτικό φλοιό σε άτομα που είναι τυφλά. Αυτή η περιοχή του εγκεφάλου προορίζεται συνήθως για την όραση και την αντίληψη.
Με αυτό το δεδομένο, η Kia, σε συνεργασία με το γραφείο marketing INNOCEAN Berlin και τη μουσική εταιρεία DaHouse, δημιούργησε κάτι μοναδικό.
Το Kia Soundscapes χρησιμοποιεί την κάμερα των συστημάτων ADAS που «διαβάζει» το περιβάλλον, μετατρέποντας την εναλλαγή της εικόνας, του σκηνικού, σε μουσικές συνθέσεις, αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη.
Για παράδειγμα, τα δέντρα και οι θάμνοι μεταφράστηκαν σε απαλά ξύλινα πνευστά, τα βουνά μετατράπηκαν σε βαθιές, ηχηρές αποχρώσεις και η ταχύτητα του οχήματος άλλαξε το ρυθμό και τον τόνο της σύνθεσης.
Σε μια ταινία που γυρίστηκε έξω από το Σαντιάγο της Χιλής, η κορεατική μάρκα έδειξε το Kia Soundscapes, το οποίο είναι ένα καλλιτεχνικό πείραμα και δεν έχει εμπορικό χαρακτήρα.
Επίσης, δημιουργήθηκαν και δύο ταινίες/ντοκιμαντέρ μικρού μήκους, ενώ η Kia σχεδιάζει να κυκλοφορήσει τις πρωτότυπες συνθέσεις στην ιστοσελίδα της.
To άρθρο Kia: Επιβάτες με προβλήματα όρασης «βλέπουν» τοπία μέσω μουσικής δημοσιεύτηκε στο NewsIT .