27.1 C
Thessaloniki

Αγίου Βαλεντίνου: Τι αγόρασαν οι Έλληνες

Ημερομηνία:

Σε ρούχα και παπούτσια επικεντρώθηκαν οι καταναλωτές στην ελληνική αγορά με αφορμή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, με τις αγοραστικές συνήθειες να επικεντρώνονται σε κατηγορίες που εκπλήσσουν.

Με αφορμή την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, η υπηρεσία πληρωμών και αγορών Klarna αξιοποίησε την τεχνητή νοημοσύνη, παρουσίασε στοιχεία για την αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών για το διάστημα 12-14 Φεβρουαρίου, αποκαλύπτοντας τις δημοφιλέστερες κατηγορίες δώρων.

Εκπλήξεις του Αγίου Βαλεντίνου

Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, το 2025 πάνω από το 74% των συνολικών πωλήσεων που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των ημερών 12-14 Φεβρουαρίου, αντιστοιχούσε στην κατηγορία μόδα (ρούχα και παπούτσια). Επιπλέον, στις ειδικές υποκατηγορίες προϊόντων που σχετίζονται με την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, οι περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές αγόρασαν δαχτυλίδια για δώρο (σε ποσοστό 68% επί του συνόλου των υποκατηγοριών) και ακολούθησαν οι υπηρεσίες spa (16%) και τα airpods (13%).

Αγορές και δώρα της τελευταίας στιγμής

Η αυξημένη κινητικότητα την ημέρα των ερωτευμένων σχετίζεται και με τη συμπεριφορά των καταναλωτών, οι οποίοι τείνουν να αφήνουν την επιλογή του δώρου για την τελευταία στιγμή. Οι επιλογές τους φαίνεται να επικεντρώνονται σε δώρα που προσφέρουν έναν πιο προσωποποιημένο χαρακτήρα και συναισθηματική αξία, όπως είναι τα κοσμήματα, τα προϊόντα ομορφιάς και τα είδη ένδυσης.

Συγκεκριμένα, η κατηγορία κοσμήματα και αξεσουάρ κατέγραψε διπλασιασμό των πωλήσεων την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου σε σύγκριση με τις 13 Φεβρουαρίου. Τα είδη προσωπικής περιποίησης και ομορφιάς ακολούθησαν με αύξηση πωλήσεων της τάξης του 29% σε σύγκριση με την προηγούμενη ημέρα, γεγονός που δείχνει ότι πολλοί καταναλωτές επιλέγουν δώρα της τελευταίας στιγμής που σχετίζονται με την περιποίηση και την αισθητική.

Τέλος, συγκρίνοντας τα στοιχεία της φετινής ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου με το περσινό αντίστοιχο διάστημα (12-14 Φεβρουαρίου), παρατηρείται αύξηση και στην κατηγορία ηλεκτρονικά είδη (150%), γεγονός που δείχνει ότι οι καταναλωτές έκαναν επιλογές για πρακτικά και ηλεκτρονικά δώρα.

Πηγή: taNea.gr

κοινοποιήστε την ανάρτηση

Εγγραφείτε

spot_imgspot_img

Δημοφιλή

Περισσότερα σαν αυτό
Related

Υπηρεσία παραλαβής ειδικών αποβλήτων λειτουργεί στην Κάλυμνο

Από την Παρασκευή λειτουργεί στην Κάλυμνο, η υπηρεσία παραλαβής...

Eurobasket 2025: Ο Μικρός και ο Μεγάλος Τελικός από την ΕΡΤ1

Την Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου, η ΕΡΤ1 θα μεταδώσει ζωντανά τον «μικρό» και τον «μεγάλο»...

Το Ιόνιο Πανεπιστήμιο στην 89η ΔΕΘ

Το Ιόνιο Πανεπιστήμιο συμμετέχει για πέμπτη συνεχή χρονιά στη...

Γιώργος Μαζωνάκης: Έρχεται και δεύτερη μήνυση από τον τραγουδιστή προς τους συγγενείς του

Μετά την πρώτη μήνυση που κατέθεσε ο Γιώργος Μαζωνάκης...