25.2 C
Thessaloniki

Στα σκαριά call center για τους οφειλέτες των ασφαλιστικών ταμείων

Ημερομηνία:

Ένα πρότυπο call center, δηλαδή τηλεφωνικό κέντρο ειδοποιήσεων εξετάζει να συγκροτήσει το υπουργείο Εργασίας για τους οφειλέτες του ΕΦΚΑ.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του newsit.gr, εκείνο το οποίο εξετάζει το υπ. Εργασίας σε συνεργασία με τον ΕΦΚΑ είναι η διαμόρφωση μιας ειδικής ομάδας η οποία θα αναλάβει την υπενθύμιση των υποχρεώσεων τις οποίες αναλαμβάνουν οφειλέτες μπαίνοντας σε μία ρύθμιση οφειλών.

Η συγκρότηση αυτής της ομάδας θα γίνει με την τεχνική βοήθεια ιδιωτικών εταιρειών που έχουν εξειδικευτεί σε τέτοιους είδους ειδοποιήσεις (όπως πχ έγινε με την υπηρεσία της τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων κλπ. δηλαδή του 1555).

Πίσω από αυτήν την σχεδιαζόμενη παρέμβαση είναι η εκτίμηση η οποία έχει διαμορφωθεί στο Υπ. Εργασίας ότι πολλές ρυθμίσεις χάνονται από αμέλεια και όχι λόγω οικονομικής αδυναμίας.

To άρθρο Στα σκαριά call center για τους οφειλέτες των ασφαλιστικών ταμείων δημοσιεύτηκε στο NewsIT .

Πηγή: newsit.gr

κοινοποιήστε την ανάρτηση

Εγγραφείτε

spot_imgspot_img

Δημοφιλή

Περισσότερα σαν αυτό
Related

Πρώτο Βραβείο για το Γυμνάσιο Συκουρίου στο διεθνή διαγωνισμό “Πολύγλωσσο Kamishibai”

Μια σπουδαία διεθνής διάκριση κατέκτησε το Γυμνάσιο Συκουρίου, αποσπώντας...

Roland Garros: Με την ανατροπή του αιώνα ο Αλκαράθ αρνήθηκε να παραδώσει τα σκήπτρα

Σε έναν τελικό που θα μείνει ανεξίτηλα χαραγμένος στην...

Υπό μερικό έλεγχο η πυρκαγιά στον Ασπρόπυργο

Υπό μερικό έλεγχο έθεσαν οι πυροσβεστικές δυνάμεις την πυρκαγιά...