Ένα σημαντικό συγκοινωνιακό έργο που θα εξυπηρετήσει περιοχές με επιχειρηματική δραστηριότητα και μεγάλο πληθυσμό, αποτελεί ο δυτικός προαστιακός της Θεσσαλονίκης. Την ερχόμενη εβδομάδα θα υπάρξει μια δεύτερη συνάντηση μεταξύ του αρμόδιου αντιπεριφερειαρχη και την ηγεσία του υπουργείου υποδομών, για τη δρομολόγηση του έργου.
Το έργο αφορά στην κατασκευή νέων σιδηροδρομικών γραμμών και την αναβάθμιση υφιστάμενων στη Δυτική Θεσσαλονίκη που μαζί με το Μετρό φιλοδοξεί να αποτελέσει τον πυρήνα των αστικών συγκοινωνιών της πόλης.
Ο Δυτικός Προαστιακός Θεσσαλονίκης θα διαθέτει τρεις γραμμές που καλύπτουν σημαντικό τμήμα της μητροπολιτικής Θεσσαλονίκης, αξιοποιώντας και παλιές εγκαταλελειμμένες γραμμές. Συνολικά προβλέπεται η λειτουργία 19 σταθμών που δημιουργούν ένα συνδετικό δίκτυο σταθερής τροχιάς, ωστόσο μέσω του διαγωνισμού μπορεί να υπάρξουν τροποποιήσεις για τη βέλτιστη λειτουργία και απόδοσή του.
Η προμελέτη προβλέπει ως Γραμμή 1: Ν.Σ.Σταθμός-Σίνδος και Γραμμή 2: Λιμάνι Θεσσαλονίκης-Διαβατά, ενώ η Γραμμή 3 σχεδόν στο σύνολό της σε νέα χάραξη, στο τμήμα Λαγκαδά-Επτανήσου. Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το 2028.
Ρεπορτάζ: Φρόσω Βαρβάρα
Διαβάστε επίσης: Προς επιτάχυνση οι διαδικασίες για την πλήρη ανάπτυξη και λειτουργία του Δυτικού Προαστιακού Σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης
www.ertnews.gr