26.5 C
Thessaloniki

Κορυφαία διάκριση  για την Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., με το βραβείο “Customer Experience Excellence” της Nissan Europe.

Ημερομηνία:

Η Nissan στην Ελλάδα κατέκτησε για 2η συνεχή χρονιά το βραβείο Customer Experience Excellence 2023” της Nissan Europe. Ειδικότερα, η Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε κατάφερε αυτή τη διάκριση, αποδεικνύοντας  ότι παραμένει σταθερή στη δέσμευσή της για την παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών στους πελάτες της.

Το βραβείο παρέλαβε ο κος Τάκης Θεοχαράκης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., στο πλαίσιο του πρόσφατου ετήσιου συνεδρίου ανεξάρτητων αντιπροσώπων της Nissan Europe.

Οι δύο βασικοί παράγοντες που αξιολογήθηκαν και στους οποίους πρώτευσε το εξουσιοδοτημένο δίκτυο Νissan στην Ελλάδα είναι οι εξής :

  • Άριστη απόδοση στις έρευνες ικανοποίησης πελατών Sales & After Sales
  • Άριστα αποτελέσματα των συμβούλων πωλήσεων στα εκπαιδευτικά προγράμματα της Nissan Europe

Η εν λόγω βράβευση για 2η συνεχή χρονιά, είναι το αποτέλεσμα μιας συστηματικής και ομαδικής δουλειάς των τελευταίων ετών, με κύριο γνώμονα το “χτίσιμο” μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη, δίνοντας πάντα έμφαση στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και τον υψηλό βαθμό ικανοποίησης.

Πηγή: taNea.gr

κοινοποιήστε την ανάρτηση

Εγγραφείτε

spot_imgspot_img

Δημοφιλή

Περισσότερα σαν αυτό
Related

Δυτική Όχθη: Νεκρός Παλαιστίνιος ακτιβιστής μετά από επίθεση εποίκων κοντά στη Χεβρώνα

Η Παλαιστινιακή Αρχή ανακοίνωσε χθες Δευτέρα ότι αγωνιστής εναντίον...

Ένοχος για επηρεασμό μαρτύρων κρίθηκε ο πρώην πρόεδρος της Κολομβίας Ουρίμπε

Ένοχο για επηρεασμό μαρτύρων έκρινε χθες δικαστήριο τον κολομβιανό...

Διάσκεψη για τη Γάζα με συμμετοχή 125 χωρών – Παρουσίαση στόχων από Γαλλία και Σ. Αραβία

Τους βασικούς στόχους της υψηλού επιπέδου διεθνούς διάσκεψης για...